سوالات متداول در ثبت اختراع خارجی

1. آیا هنگام ارائه دادخواست باید از همه ظرافت ها پرده برداشت؟

قرار گرفتن در معرض حالت ذاتی هر خلقت است. به حقیقت گفته می شود ، امتیاز به گوشه در ازای قرار گرفتن در معرض به سازندگان داده می شود ، بنابراین همه ظرافت ها لازم است. در زمانی که یک کاندیدای دادخواستی برای بررسی به اداره ثبت اختراع ارائه می دهد ، حسابرسی ممکن است در یک شرایط مشابه آشکار شود و در صورت داده های ناقص یا خصوصی ، رد می شود. در صورت رد درخواست به این ترتیب ، یک هزینه برای بررسی مجدد باید توسط طراح پرداخت شود.

2 آیا می توانم بخاطر ارائه درخواست برای مرکز ، مقاله مورد نظر را ثبت کنم؟

استاندارد انجمن ثبت اختراعات ایران عدم تولید مقالات قبل از بررسی و ثبت نام موقت آن است. بنابراین ، اگر مقاله ای در ساعت ممیزی در اینترنت قابل دسترسی باشد ، موضوعاتی برای این درخواست ارائه می شود. پس از آن ، اگر مقاله در طی ارزیابی زیربنایی و ارزیابی اساسی مرکز ثبت اختراعات ایران (نیم سال) توزیع شود ، وظیفه نامزدهای عزیز است.

لازم به ذکر است که ارائه مقاله به خودی خود موضوعی نیست ، اما تأیید و توزیع آن دشوار خواهد بود. در صورت عدم محدودیت در ثبت نام مقاله ، پیشنهاد می شود از قبل از ثبت نام مختصر استقبال کنید.

3 آیا حق ثبت اختراع توسط سازنده آن رد می شود؟

راستی - انتشار مقاله ، نمایش در جلسه ، توزیع جزوه ، نمایش داده ها و معرفی داده ها در سایت خودنمایی است و سریعاً انصراف از ثبت اختراع را به دنبال خواهد داشت.

4. عدم توانایی در کشف سوابق مکاشفه ایجاد ، چه عواقبی برای فرستنده خواهد داشت؟

در شرایطی که قرار گرفتن در معرض توسط مبتکر / طراحان و به ویژه جستجوهای خاص آشکار نمی شود ، ضبط کننده آگاهی است
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد