روش های ثبت شرکت های سهامی خاص

راه‌اندازی یک شرکت سهامی خاص روشی محبوب برای شروع کار تجاری است. بیاموزید چه مشکلی در تشکیل یک شرکت ، نحوه عملکرد آن و قوانینی که باید رعایت شود برای کمک به شما در تصمیم گیری درستی است که در کسب و کار شما داشته باشد بیاموزید.

بسیاری از مشاغل نوپا به عنوان یک شرکت سهامی خاص فعالیت می کنند. برخلاف کار کردن به عنوان یک معامله گر تنها یا در شراکت ، یک شرکت حقوقی به خودی خود است. این ساختار متفاوت و الزامات پیچیده تر مانند تعهدات مختلف مالیاتی و قانونی دارد.

بزرگترین تفاوت بین این که به تنهایی به عنوان یک معامله گر تنها و تشکیل یک شرکت اقدام کنید این است که یک شرکت از نظر قانون از وضعیت ویژه ای برخوردار است. بخشی از تعریف یک شرکت این است که آن را درج کرده است - که به طور رسمی در خانه شرکت ها تنظیم و ثبت شده است - و سهام آن را به سهامداران خود می دهد.

مطمئن نیستید که ساختار قانونی برای تجارت شما مناسب است؟  دارای یک فیلم مفید است که ساختارهای حقوقی مختلفی را که می توانید هنگام راه اندازی شرکت خود استفاده کنید ، توضیح می دهد:

شرکت های سهامی می توانند سهامی خاص یا عمومی باشند. برخلاف یک شرکت عمومی ، جایی که سهام در بورس کالا معامله می شود ، یک شرکت سهامی خاص تجارت عمومی سهام ندارد و حداکثر 50 سهامدار دارد.

نمونه ای از یک شرکت سهامی خاص غالباً یک خرده فروش محلی ، مانند فروشگاه یا رستوران است که حضور ملی ندارد. نمونه ای از یک شرکت عمومی یک شرکت بزرگ مانند زنجیره خرده فروشان یا رستوران ها با سهام است که هر کسی می تواند آن را بخرد و بفروشد.

بیشتر شرکت های سهامی خاص کوچک هستند زیرا حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص  در کنار شرکت از انتشار حداقل یک سهم وجود ندارد. سرمایه سهم اولیه معمولاً حدود 100 پوند است و حسابهای ارسال شده به شرکت خانه ها معمولاً حسابهای اصلاح شده هستند.

چرا ضروری است که تغییر محل شرکت محدود را به اداره ثبت اطلاع دهیم؟

 

ممکن است برخی از شرکتها بسته به میزان کار خود یا اینکه چقدر خوب در حال کار یا همکاری هستند ، موقعیت خود را در طول کار خود چندین بار تغییر دهند. شرکت در حال انتقال به یک مکان جدید است پرونده باید پس از موعد مقرر در یک لیست قانونی و رسمی ارسال شود.

 

اسناد مورد نیاز برای ثبت تغییرات شرکت مسئولیت محدود

 

    آخرین روزنامه رسمی

    در مورد هیئت مشورتی ، هیئت مدیره یافته های مجمع عمومی را ارائه داد

    برای بیشترین بازدید با اعضای اصلی تبلیغات از جمله روزنامه و شرایط آن

اعلام کمترین میزان سهام شرکت مسئولیت محدود

رد شد

 

طبق ماده 2 ماده 4 قانون ، شرکت اعلام ورشکستگی می کند و اگر بانک دستور صادر کند ، شرکت مسئولیت پذیر است. در عوض ، سیاست پولی بانک باید مطابق قانون عمل کند.

 

عزل تصمیمات مصوب مجمع عمومی

 

مطابق ماده 2 قانون ، تخریب سهام شرکت در هر زمان و نشست عمومی شرکت به هر دلیلی ممکن است منجر به تخریب و تخریب شرکت شود. اگر قطعنامه معتبر باشد ، دو سوم از دو عضو حاضر و رای گیری ، برگزاری جلسات فوق العاده و بدون نیاز به مجوز ، ممکن است گزینه ای باشد.

 

اگر حداقل نیمی از سرمایه شرکت به دلیل از دست دادن مشاغل از بین برود ، جلسه ویژه در زمان ویژه برگزار می شود و از آنها خواسته می شود که سرمایه را کاهش یا کاهش دهند. در این حالت ، اگر مجمع عمومی فراخوانده نشود و مجمع فراخوانده نشود ، افسر می تواند درخواست انحلال شرکت را به مأمور بدهد.

 

حذف حکم دادگاه

 

دادگاه به شرکت دستور می دهد موارد زیر را از بین ببرد:

 

    اگر خلقت کامل یا غیرممکن باشد.

    در صورتی که شرکت محدود مدت طولانی است که وجود دارد و قانونی بودن آن منقضی شده است. البته مجمع عمومی این شرکتها می توانند قبل از انقضا قانونی بودن شرکت را افزایش دهند.

مدارک مورد نیاز تغییرات سرمایه شرکت سهامی خاص

اسناد مورد نیاز برای افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری مشترک: صندوق جمع آوری سرمایه یک شرکت تخصصی است که سرمایه های بزرگ را می پذیرد یا به هیئت مدیره امکان جمع آوری وجوه را می دهد. در صورتی که اکثریت سهامداران و سهامداران در آن جلسه تشکیل می دهند ، توصیه می شود بین اسناد و مدارک به افراد دعوت شده اجازه داده شود. افزایش بودجه شرکت و ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص این کنفرانس عمومی برای دیدار با جلسات جلسات و جلسات تشکیل شده است. اگر شورای عمومی هیئت مدیره را برای افزایش سرمایه تصویب کند ، در صورتجلسه کمیسیون اراضی ارائه می شود. در ضمن افزایش سرمایه تجاری ، تغییرات و درآمد اینترنت را تبلیغ کنید ب: این در مورد کاهش سرمایه است اجازه سرمایه گذاری در یک تجارت توسط یک شورای عمومی یا یک جلسه هیئت مدیره انجام می شود ، بودجه تجارت را کاهش می دهد. سرمایه با کاهش ارزش اصلی سهام به بخشی کاهش یافته از هر منطقه جایگزین می شود. گزارش فوق ، نیاز به پایین آمدن سرمایه و واحدهای تجاری از ابتدای سال بازار تا سال جاری را نشان می دهد. لازم به ذکر است که سرمایه مشاغل کمتر از ماده 5 (یک گروه تجاری با یکصد میلیون ریال) نیست. دیدن خبر رکود بزرگ بخش 197 در مورد راهنمای سفر.

1.نام و آدرس سرویس بایگانی بنابراین بسیاری از سرمایه های تجاری قبل از تصمیم گیری برای کاهش سرمایه خود تصمیم می گیرند افت تعداد هر نقطه یا تعداد کل نقاط در هر واحد پس از سقوط

2. پرداخت و زمان بازپرداخت به مقدار هر مکان و محل پرداخت.

اهمیت شرکت محدود خصوصی در کشور پرتغال

شرکت محدود خصوصی (Lda) مزایا

یک شرکت محدود خصوصی در کشور پرتغال (Lda) این نوع مزایا را ارائه می دهد:
مالکیت کامل خارجی: کلیه سهمیه ها (سهامداران) می توانند متعلق به بیگانگان باشد.
یک سهامدار و یک مدیر: فقط یک سهامدار (دارنده سهمیه) لازم است که می تواند تنها مدیر موردنیاز برای کنترل کامل Lda شود.
سرمایه کم سهام: حداقل نیاز 5،000 یورو سرمایه است.
عضو اتحادیه اروپا: پرتغال عضو اتحادیه اروپا (EU) است که امکان دسترسی آسان تر به تجارت با سایر اعضای اتحادیه اروپا را فراهم می کند.

نام شرکت محدود خصوصی (Lda)
"
ثبت نام Nacional de Pessoas Colectivas" (ثبت ملی شرکت ها) صدور گواهینامه نام شرکت را بر عهده دارد.

هر Lda باید یک نام منحصر به فرد را انتخاب کند که به هیچ نام دیگری در پرتغال شباهت نداشته باشد. کارشناسان تشکیل شرکت پیشنهاد می کنند که هنگام درخواست ، سه نام شرکت پیشنهادی را برای تأیید یکی ارائه دهید. نام شرکت باید فعالیتهای تجاری پیشنهادی شرکت را نشان دهد. قبل از ثبت شرکت در پرتغال می توانید چک رایگان نام موجود را انجام دهید.

نام شرکت ممکن است به زبان های دیگری غیر از پرتغالی با استفاده از الفبای لاتین باشد.

کلمات "Sociedad por Quotas" باید در انتهای نام شرکت یا مخفف آن "Lda" ظاهر شود. شرکت سهامدار تنها که تنها مدیرعامل آن است نیز در انتهای نام شرکت خود نیاز به افزودن این کلمه "unipessoal" دارد.

گام به گام اخذ کارت بازرگانی

مبدأ و کپی عنوان در سادنگ و در صورت اجاره آن در محلی ، اجاره کدگذاری شده به عنوان یک شرکت و در دفترچه راهنمای کسب و کار و همچنین در کد تفسیر چاپ شده مطابق بندهای 1-1-4 صدور و تجدید کارت ویزیت و تجارت .
16- ارائه کوپن به بانک ملی اتاق بازرگانی
17. اصل نمایندگی رسمی ، اگر وکیل دارید
توجه: متقاضی باید مدارک درخواستی را ظرف یک ماه تکمیل کند. در غیر این صورت متقاضی متقاضی محسوب می شود.
* حضور اجباری کارت در کلیه مراحل دریافت و تحویل کارت بازرگانی .
برای به دست آوردن کارت ویزیت ، ابتدا باید کارت ویزیت را وارد کرده و درخواست دهید. برای این منظور ، متقاضی باید اطلاعات خود را پس از ورود به سیستم وارد کرده و اطلاعات لازم را در اسناد درخواستی پر کند. سیستم بوت. در صورت بروز خطا در اطلاعات وارد شده از طریق پیامک یا نامه الکترونیکی ، از متقاضی مطلع می شود که اسناد لازم جهت تکمیل مراحل ثبت نام را در اتاق بازرگانی ، صنعت ، معدن و کشاورزی یا در اتاق نگهداری می کند. همکاری
برخی یادداشت ها:
* هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نمی تواند کارت ویزیت بیشتری داشته باشد و اگر می خواهد به شهر دیگری برود ، ابتدا باید کارت خود را در کشوری که وی صادر شده است ، صادر کند.
* اگر متقاضی در محلی واقع شده باشد که وزارت تجارت در آن واقع نشده باشد ، اسناد لازم را از طریق پست و یا از طریق پست به نزدیکترین دفتر کار ارسال می کند.