چرا باید طرح صنعتی خود را ثبت نماییم؟

چرا باید طرح صنعتی خود را ثبت نماییم؟
به دلیل گسترش نوآوری ، گسترش رقابت در بازار و بویژه استفاده سازمانها از برنامه ها و افکار جدید ، به این شانس غیرفعال که ما ساختاری داریم که ظاهر و نوع کالای تخیلی را داشته باشد ، به طور کلی قابل قبول است. برای ثبت نام سریع در یک ساختار. هرگونه تکرار و سوءاستفاده. برای انجام این کار ، اساساً یک قاب برنامه خاص را دور بزنید و آن را با چند نمونه از شکل یا تصویر رنگ آمیزی اسپری به Registry ارسال کنید و متعاقباً با تجربه وسایل و متخصصان برای سؤال از عدم ظهور ، بایگانی ها را ارائه دهید. علاوه بر این ، هزینه ها را بپردازید. در آخر ، به دلیل پذیرش شماره ثبت نام و توزیع تبلیغات در مقاله رسمی ، گزارش تأیید را از دفتر ثبت نام طرح های صنعتی دریافت می کنیم. در آن مرحله ذهن خلاق کم می شود که آرایش ما کپی نمی شود.

معنی طرح مدرن

در هر صورت ، ما باید این قانون را مورد بررسی قرار دهیم تا درک کنیم که چگونه در مورد ساختار مدرن صحبت کرده است. قانونی که در سال 2 به کار رفته است اظهار داشت: "هر ترکیبی از خط یا رنگ و هر شکل سه بعدی با یا بدون خطوط ، به گونه ای که می تواند ترتیب یا وضعیت یک مورد مکانیکی یا کار ساختاری را تغییر دهد ، از ساختار صنعتی در یک طرح مکانیکی استفاده کنید. به یک نتیجه تخصصی و بدون تغییر واضح کمک می کند تا به این قانون کمک کند. "با استفاده از این قانون دو تمرکز وجود دارد.

در ساختار مدرن ما ، باید با ترکیبی از رنگها و خطوط ، تحولی ایجاد شود و کاربرد آن در زمین باشد. به این ترتیب ، اگر ساختار ما مبتکر باشد ، هیچ کاربرد کاربردی ندارد یا فایده ای ندارد ، نمی توان آن را به عنوان نقشه مکانیکی ثبت کرد.

نکته بعدی این است که اگر برنامه ما فقط مربوط به فعالیت های تخصصی یک ابزار باشد ، نمی توان آن را ثبت کرد. در یک مدل پایه ، به شرطی که برنامه رباتی سازی را برنامه ریزی کنیم که آهنگسازی سریعتر شود ، اما در ظاهر همان اندازه باقیمانده رایانه سازی است ، ما نمی توانیم آن را بگیریم.

کلیت این امر حاکی از قانون در ساختار مکانیکی است که فقط به چشم اندازهای جسمی و ذائقه توجه می کند. حقایق نشان می دهد که هر سازمانی که سعی در تغییر بازار یا حتی کالای دیگری برای کمک به کاهش هزینه ها و سادگی حمل و نقل داشته باشد ، در مسئله شیک این کالا دست به دست هم می زند و به دنبال بهره وری بیشتر است. در هر صورت ، بخش دوم قانون دیده نمی شود. بنابراین در فرصتی خاموش که تمهیداتی برای صنعتی سازی خواهیم داشت ، باید آنچه را که به نظر می رسد ، در نظر بگیریم نه نحوه عملکرد آن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد