پله به پله تاسیس شرکت تضامنی

شرکتهای با مسئولیت محدود و شرکتهای سهامی خاص فقط می توانند از یک سهامدار (شرکت تک نفره) تشکیل شوند که همچنین می تواند تنها مدیر و دبیر شرکت باشد.

 

بدهی های عمومی قابل دریافت از سهامداران

 

مسئولیت سهامداران یک شرکت محدود به سهام فقط به عهده شرکت است و مشمول محدودیت سهم سرمایه آن است. اما سهامداران یک شرکت با مسئولیت محدود با یک شرکت سهامی متفاوت متفاوت هستند ، اگر شرکت نتواند مبلغ موردنیاز را بپردازد ، مطالبات مشترک و چندین بدهی برای مطالبات عمومی (بدهی های مالی) مانند مالیات ، عوارض ، عوارض و عوارض را تحمل می کند.

 

علاوه بر این ، "نماینده قانونی" یک شرکت با مسئولیت محدود و یک شرکت سهامی خاص باید شخصاً در قبال هر گونه مالیات های پرداخت نشده و سایر بدهی های عمومی که نمی توانند از واحد دریافت وجه شود ، پاسخگو باشد.

 

اگر یک مدیر منصوب شود که به طور رسمی عضو هیئت مدیره یا مدیر شرکت را به عنوان نماینده شرکت مجوز دهد ، اعضای هیئت مدیره در یک شرکت سهامی خاص مسئولیتی در قبال مالیات های پرداخت نشده و سایر بدهی های مالی ندارند. در غیر این صورت ، اعضای هیئت مدیره که به عنوان نماینده شرکت فعالیت می کنند ، شخصاً در قبال هر گونه مالیات های پرداخت نشده و سایر بدهی های مالی مسئول هستند.

 

املاک و مستغلات

 

شرکتی که توسط یک سرمایه گذار خارجی (یا شرکتی با سهامدار خارجی)به عنوان ثبت شرکت تضامنی درج شده است ، تنها می تواند برای انجام فعالیت های مشخص شده در اساسنامه خود ، از املاک و مستغلات خریداری و استفاده کند. این ویژگی ها نمی توانند در مناطق امنیتی یا امنیتی خصوصی باشند. علاوه بر این ، قانون نفت ، قانون تشویق گردشگری ، قانون بانکداری و قانون مناطق صنعتی ممکن است دسترسی شرکتهای خارجی به املاک و مستغلات را در برخی شرایط محدود کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد