ثبت شرکت چگونه است

ثبت شرکت چگونه است
برای ثبت شرکت چه کارهایی باید انجام داد
ثبت شرکت چگونه است:
با توجه به قانون شرکت ها ، سال 2008 ، یک سازمان ممکن است با نام سازمان یا بدون آن عضو شود. در زمانی که یک سازمان بدون نام نگهدارنده ثبت نام می کند ، تعداد ثبت نام آن به طور طبیعی به نام سازمان تبدیل می شود. این سریعترین روش برای ثبت نام در سازمان است.

چنین سازمانی ممکن است با نام مبادله ای (مشاغل) فعالیت کند ، یا ممکن است در مرحله بعد نامی ذخیره شده را وارد کند. برای این وضعیت ، سازمان ابتدا باید اسمی را ذخیره کند و پس از آن درخواست تغییر نام دهد ، که شامل تغییر در تفاهم نامه همکاری خود (MOI) (اشاره به حفظ یک تجارت) است.

در صورت تأیید درخواست رزرو نام اصلی شما ، باید برای نامهای جدید درخواست کنید. شما ممکن است در طی هر روش درخواست ، جایی در دامنه 1 و 4 نام را درخواست کنید. هر برنامه رزرو نام R50 هزینه دارد. ثبت نام سازمان ممکن است جایی را در محدوده R125 و R475 تغییر دهد (R125 برای یک تجارت خصوصی ، R475 برای یک سازمان غیرانتفاعی که بدون افراد ثبت نام کرده باشد).

پنج نوع سازمان وجود دارد که می توانید آنها را ثبت کنید. به شرطی که مایلید یک شغل تأسیس را حفظ کنید ، یک شغل خصوصی را ثبت می کنید. به شرطی که مایل به ثبت نام در جماعت باشید ، می توانید یک سازمان غیرانتفاعی را ثبت کنید. یک مدرسه غیر دولتی می تواند به عنوان یک مشاغل خصوصی یا یک سازمان غیرانتفاعی عضو شود و به اهداف خود مشروط شود. برای مثال ممکن است رابطه متخصصان ، مشاوران حقوقی ، متخصصان ، معماران سازه و موارد دیگر به عنوان یک سازمان تعهدات فردی ثبت شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد