حمایت از علائم تجاری و حق چاپ

حمایت از علائم تجاری و حق چاپ

هنگامی که علائم تجاری و حق چاپ را در لیست خود ثبت نام کرده اید ، وظیفه دارید تا علامت تجاری و حق نسخه برداری خود را پیاده سازی کنید تا اطمینان حاصل کنید که نام یا آرم خود را در برابر انتخاب تأیید نشده یا تکثیر توسط هر فرد دیگر تضمین می کنید.

با وجود این واقعیت که دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری  هیچ کس را تضمین نمی کند که اثری معادل یا ظاهراً غیرقابل تشخیص به عنوان مورد نظر شما باشد ، شما مسئولیت تأمین حقوق نوآوری مجوز سازمان خود را بر روی فرصتی خاموش که هر کسی سعی در استفاده از آن دارد ، دارید. آی تی. شما برای اطمینان از علامت تجاری خود در برابر تجاوز ، دو گزینه قانونی دارید. می توانید این نامه فوری را متوقف کنید یا در مورد ادعای تجاوز به علامت تجاری تصمیم بگیرید.

سازمان هایی وجود دارند که می توانند شما را در ایجاد "ساعت مارک تجاری" فعال کنند تا هیچگونه تجمع دیگری در استفاده از اثر سازمان شما تضمین نشود. به همین ترتیب می توانید یک وکالت را منعقد کنید تا به دنبال تجاوز به علائم تجاری با هدفی باشید که بتوانید از آن تشویق شوید و با کارآمدترین روش برای ادامه مناسب در جهت دستیابی به اطمینان مورد نیاز خود ، راهنمایی کنید.

در مورد ثبت نام از وکیل ، افراد زیادی انتخاب می کنند که یکی از آنها را انتخاب کنند تا به آنها در تمام مراحل حق چاپ و مارک تجاری کمک کنند. با وجود این ، منحصراً لازم نیست که یکی از این موارد را داشته باشد ، اما علاوه بر این کار اضافی است ، زیرا شما می توانید همه کارها را به تنهایی انجام دهید - همچنین این که یک وکیل می تواند بسیار پرهزینه باشد.

اگرچه به دنبال وکالت در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ، شما را قادر می سازد تا از طریق روش ثبت اسناد تجاری خود ، از طریق اسناد تجاری خود علامت تجاری کنید ، استفاده از وکیل مارک تجاری بسیار شخصی شما در صورت ظهور شرط تفویض قانونی می تواند مزایایی به شما دهد. در صورتی که قبل از درخواست درخواست خود اقدام به تهیه وکالت مارک تجاری خصوصی کنید ، اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری فقط در طول کل مراحل ثبت نام فقط با وکیل خود صحبت خواهد کرد.

علاوه بر این ، یک وکیل علامت تجاری خصوصی می تواند شما را با استفاده از بهترین روش برای مجوز گرفتن از حقوق مارک تجاری شما در صورت وقوع تجاوز به علائم تجاری و آنچه در صورت وقوع کسی ادعا می کند که در مورد سازمان آن اقدام می کنید ، ترغیب کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد