آنچه کپی رایت و علائم تجاری از آن محافظت می کنند


علامت تجاری در صحنه شما آن را به طور قانونی از سایر افراد محافظت می کند که ممکن است امتیاز استفاده از آن را تضمین کنند. به شرط اینکه ماده دیگری از آن استفاده کند و شما آن را تازه ثبت کرده اید ، می توانید برای تأمین امنیت این پرونده در دادگاه دولتی ضبط کنید. نیازی نیست نشان دهید که نشان تجاری شما قانونی است. در عوض ، فرد یا ماده ای که از آن بدون مجوز استفاده می کند ، باید نشان دهد که چرا اینگونه نیست.

اصول تشکیل یک علامت تجاری قابل توجه

اصول مربوط به آنچه که علامت تجاری شما را قادر می سازد قابل تردید است. برای اینکه انجمن از برنامه مارک تجاری شما طرفداری کند ، شما باید اصلی ترین تجارت با استفاده از عبارت موجود در کلاس مورد نظر خود باشید. به همین ترتیب ممکن است درخواست شما را از این فرصتی که بیان شما غیرقابل قبول است رد کند. علاوه بر این ، اگر عبارتی که می خواهید ثبت نام کنید هیچ ارتباطی با کالاها و شرکتهای شما ندارد ، بیش از حد غیرقابل انکار است ، اصطلاحاتی را که به طور موثر در تجارت یا مشاغل مورد علاقه شما شناخته شده است ، شامل می کند و صرفاً توصیف کننده کیفیت و نکات برجسته کالاست ، به احتمال زیاد از درخواست شما حمایت نمی کند.

دستورالعمل های گام به گام به در خواست برند

برای درخواست یک علامت تجاری ، برنامه ای را در سایت با نام ، آدرس ، عبارتی که می خواهید به علامت تجاری بپیوندید ، محصولات یا ادارات بیان را تشخیص دهید و توضیحات خود را در مورد مستند سازی ارائه دهید. برنامه شما باید هزینه ثبت اسناد را تغییر دهد و به کلاس محصولات و شرکتهایی که در آن شما علامت تجاری را ضبط می کنید تغییر دهید. به شرطی که مارک تجاری خود را در بیش از یک کلاس ثبت کنید ، باید هرکدام از آنها هزینه ای را برای پرداخت هزینه پرداخت کنید. برای کشف مصارف هزینه ، به صفحه زمانبندی هزینه مراجعه کنید. هزینه ها را با سفارش پول ، درخواست وجه نقد ،یا حرکت مالی الکترونیک تأیید می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد